دریافتـ کد آیکونـ نوار آدرسـ سلنآ کـ ـد

خانوم اون موقع اجازه دادین ولی داد نزدم....














ღ しѺ√乇 نرگس من ღ しѺ√乇

عشق من وجود من معلم مهربونم

قلب

اجازه هست تو رو تو کوچه ها داد بزنم؟

رو پشت بوم خونه ها اسمتو فریاد بزنم؟

اجازه هست مردم شهر قصه ما رو بدونن؟

اسم منو عشق تو رو توی کتابا بخونن

اجازه هست که قلبمو برات چراغونش کنم

پیش نگاه عاشقت چشمامو قربونیش کنم

اجازه میدی تا ابد سر بزارم رو شونه هات

روزی هزار و صد دفعه بگم که میمیرم برات

اجازه میدی که بگم حرف عاشقانه ام تویی

دلیل زنده بودنم درد ترانه هام تویی

اجازه دارم به همه بگم که تو مال منی

ستاره ها اینو میگه که تو اقبال منی

اجازه هست جار بزنم بگم چقدر دوست دارم

بگم میخوام به خاطرت سر به بیابون بذارم

اجازه تو دست تو و اجازه من دست تو 

خنده من خنده تو، شکست من شکست تو..



برين ادامه

نظرات شما عزیزان:

رومینـــــــــا
ساعت9:02---12 شهريور 1393
لایـــــــــــــــــــــــــــ ـک
پاسخ:ههههه چه عجب خانوم رومينا ميگفتي گاوي...گوسپنددددي والا


رومینــــــــــــا
ساعت13:07---29 مرداد 1393
وقتی دو قلب برای یکدیگر بتپد
هیچ فاصله ای دور نیست
هیچ زمانی زیاد نیست
و هیچ عشق دیگری نمی تواند آن دو را از هم دور کند
محکم ترین برهان عشق ، اعتماد است !!!
پاسخ:وایییییییی رومینا جونم.....چه عجب خانوم خانومااااااا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





سه شنبه 28 مرداد 1393برچسب:,| 22:2 |✿حانیـــہ✿|

[-Design-]